Thursday, December 25, 2008

waiting for the result

lagi brapa hari jew aku bkl mendapat result for pmr..

rasa mcm x nak amik jew..

30hb and that day jugak my mom said dia ada mesyuarat so x dpt nak follow

so how???

ntah aku pown x tau harapkan along je lerw my sis

dah bnyk kali pkir dah..kalau lerw x dpt 8a mcm mana????

skolah kat mana x kan lerw merempat kat skola kampar..arghhhh tension gler..

saper lerw yg mewujudkan exam nie..x berakal kot...

tggl 5 hari je lg...

and im still waiting for that day..

kwn2 aku x pyh lerw risau becoz comform dpt result okey

td aku chat dgn sorg minah nie *tut*
aku selalu menyampah kalau ckp ngan cier sbb dia terlalu over confident
aku ingt lagi apa dia ckp...dia ckp x pyh risau lerw coz aku tau ko mesti dpt 8a mcm aku and msk skola bainun blk comform


semua benda kat dunia nie dah ditentukan oleh tuhan so kita nie redha je lerw kan???

hidup kita nie bkn nyer ditentukan oleh sekeping kertas yang x bawa sbrg kebaikan pown...that true right?

im not really amik kisah psl result nie but org sekeliling yg sibuk amik kisah..
knapa lerw insan2 nie t'lalu mngejar dunia materialistic..

No comments: