Monday, January 5, 2009

sweet sixteen~~

hari nie bermula nyew hari persekolahan..
farid ati and mak sumer dah pegi skola awal pagi
tggllah aku dan kakak ku yg krg siuman..
hakhak
bgn pagi(bkn pagi pown)aku pown dgn mlsnyew mula mengemas rumah
dlm kepala otak ku cuma ingt hari nie birthday aku
wahhh...best nyew
and then trima satu call kak yas rupa nyew
dia wish kat aku..huhu ingt jgak yea
aku pown mula ckp segala yg terpendam kpd nurul
x der siap pown yg nak wish kat aisyah buat bodo je
nurul pown pegi ke dapur tiba2 je panggil aku..aku dah agak apa yg dier nak buat
suprise rupa ku dah mcm tenuk mana jer..dgn tepung setebal 5 inci..
hakhak..rambut ku yg berwarna putih..agak chomel lerw bley jadi hair cut yg plg top
syg glew camera x der..mak bwk pegi skola
pukul 2.00 ptg mak and farid blk..
mak beli kek bluberry for me
i lurve bluberry..
aku pown call opah
opah wish happy birthday..
saje jew smbg pasal kelahiran ku di dunia nie
aku tanya mak bila aisyah lahir pukul brapa???
mak buat bodo jew
ciss x ingt bila anak sendiri lahir
sadis..
aku pown tanya opah bila aisyah lahir opah ckp aisyah lahir time tgh hari after mkn tengah hari..opah ingt lagi opah yg tggu mak kat hospital
see!!!!sipa yg ingt biler aku lahir bkn mak tapi opah
i lurve you opah!!!

di atas kesempatan nie aku ingin katakan kpd siapa2 yg mengenali diri ku ini..
jgn hanya wish jer..
x der makna lama2 x ingt dah
so penyelesaian yg terbaik ialah
bagi lerw aku hadiah!!!!
baru betol
hakhak~~
kpd opah x besar mana pown hadiah yg aisyah mintak
just doa agar aisyah sihat..
kpd mak yg terchinta aisyah just nak ipod jer
x besar mana pown
and kpd alg..aisyah masih ingat janji along utk belikan handphone
jgn buat2 lupa yea

kpd makyan sekeluarga biler nk blnja mkn...
and trimass sbb wish me.....
i lurve you all so much
xoxo

2 comments:

Azian hasan said...

aisyah,
Mak Yan pagi-pagi dah nak wish tau tapi birthday girlnya tidoooo! So don't blame me ha. Berkenaan tarikh lahir tu Aisyah lahir waktu tengahari tu sebabnya brown and beautiful. You see or not?
Belanja makan? ...anytime....

aisyaarazak said...

ceh..
x per brown pown beautiful~~
hakhak
mak yan nk blanja mkn bila2 pown...
yela tue
tipu~~