Wednesday, June 24, 2009

berita lama

kedua

kwnku disne
ya~~aku tahu semua sdg tension pasal homework tesis lg
semua kne pikir
Dia dh kurniakan kte otak utk fikir
but ada si polan nie slh gnakan apa yg sdah diberikan
aku juga sma sprti kamu
aku juga sdg memikirkan semua
tesis
homework
kelas
duit blanja

hari2 yg mendtg
tp aku tdk tunjukkan pd kamu
sbb nie hal peribadi
tp kamu laen
org disekelilingmu jd mangsa
dan termsklah aku
apa kamu ingt kamu diva
vvip
tdk!!
kamu hnya org biasa
sprt aku
tesis
aku juga sdg memerah otak memikirkan apa yg mahu dibuat
apa kamu ingt aku ddk senang lenang dirumah
kamu inngt aku dgn murah hati tgllkan begitu sj tesis itu pd kamu
kamu pendek akal!!
spnjg cuti sdh aku fikirkan utk buat tesis
aku hnya merancang tuhan yg menentukan
aku trima pggilan pak lan skit
di kl
klu kamu ditmpt aku apa kamu buat
buat2 bodo
abaikan sj berita itu
kalau kamu dungu yea kamu b'tndk sebegitu
tp aku tdk rush ke kl utk lawat dia
aku dsna hgga hari khamis
keje2ku yg laen pun terbengkalai
tp aku tdk menyalahkan sesiapa
itu takdirnya
bila aku membincangkan hal tesis kamu buat bodo
itu kamu
mungkin kamu xsdr
sdh lamaaku pendamkan hal ini
aku sdh muak dgn skap kamu
mahu jd ketua bg arahan sesuka hati
keje kamu apa
ddk mengelamun?
mungkin kamu x tahu rupaku sbnrnya
maaf jiah!
slama ni kamu jd tmpt aku cerite sgalanya
aku tahu mungkin kamu mls nk dgr tp demi kwn
kamu dgr juga
maaf!
dan kamu si polan
ubahla sikap kamu itu
skrg aku juga tgh pening
bagaimana mahu buat tesis~~~

No comments: