Wednesday, June 24, 2009

day out!!

hari nie hari yg aku tggu slama3 mggu
tgk hannah montana the movie
yes!! ini yg aku idamkan
stiap hari aku tgk newspaper msih ada x hannah the movie di wayang
wayang pkul 12.10
faez n alul ikut skali
kesian
sdh tgk smlm tgk jugak arinie
trimas tmnkan kami!
faez sggh bising mulutnya
mau cerite sgalanya
aku hnya memekakkan diri
dan serious mmg best
sblm msuk panggung sdah akku ingt semua lagu2 hannah
haha!
prepare utk tdk ketgglan time tgh tengok
mulut aku plg bising
melalak stiap lagu hannah
ingt suara sesdp suara miley
nurul just diam xterkata
aku mau tgk skali lg

lps tu pegi jusco beli bj along
round satu jj
penat
pegi mph beli buku (dpt voucher 100+)
satu utk aku
satu utk mak
and sudoku utk nurul
aku mmg xtau nk pilih buku utk mak
p/s:mak kalu xbest pun buku tue
baca jugak.hargai!

aku puas sdh lama x pegi kluar
mmg best!

*thanks alul for the limo
faez utk angkt brg2
nurul utk blanja mkn pizza

No comments: