Sunday, July 26, 2009

fikiranku

aku sering memikirkan ttg satu perkara yg tiada penyudahnya.satu perkara yg tiada jawapan yg pasti.ttg siapa diri pada mata kamu.sering kali aku memikirkan adakah aku insan yg sempurna di mata kamu.adakah aku insan yg baik di mata kamu.tiada cacat cela walau sekecil kuman sekalipun.bilaku renung kembali segala yg ku lakukan saban hari adakah aku pernah menyakitkan hati sesiapa.

itulah perkara yg sering berada dlm kotak pemikiranku.sama ada aku sudah menjalankan tanggungjawabku sbgai insan yg menjaga hati dan perasaan org laen atau tdk.serius aku bersgguh2 berusaha utk tdk menyakitkan hati siapa2.tp aku x mampu.sedangkan diriku juga dibalas kejam olh kamu inikan mahu aku menjaga hati kamu.tidak adil sama skali.aku bkn insan yg suka mempermainkan perasaan org laen tp keadaan memaksa.aku sedar aku lakukan perkara bodoh y tdk akn diulangi lagi.ampun.itu sj yg blhku katakan.terpulang pd kamu utk memaafkan aku atau tdk.

kpd si polan **** ampun.aku terpaksa berkasar dgn kamu ats sbb yg tertentu.serius aku katakan aku sengaja berkasar dgn kamu.fikirkan sifat kamu itu yg menjengkelkan.siapa senang dgn sikap kamu yg pdku diibaratkan sbgai longkang.itu bkn caranya utk memikat hati seorg perempuan.kamu silap.sifat kamu itu yg suka mempermainkan perempuan ditambah lg dgn rupamu yg x seberapa.boleh jalanla.

kpd insan yg inginku katakan ini.kamu mmg bodoh.mempermainkan hati llk.sungguh aku tdk kisah.bkn urusan aku tp kamu membabitkan aku sklai dlm kehidupan kamu y hina itu.cuba kalau kamu ditmpt mereka apa yg mahu kau katakan.mungkin ini ayt aku.perempuan sial.maaf jika bahasaku tdk sopan.sedar2lah diri kamu itu.adili sendiri watak kamu.kau x perlukan bantuan sesiapa aku rasa.

kpd siapa2 yg pernah termakan dalam dgn apa yg ku perkatakan.ampun maaf.mungkin ini satu sifat semulajadiku yg x blh dihilangkan.dan satu peringatan jgn cuba sesekali utk ubah sikapku sdgkan diri kamu sama shj.kerja kamu itu seperti menulis menggunakan air liur.kerja yg sia2 bagiku.teruskan sj dgn kehidupanmu dan lupakan aku.aku blh terus berdiri dgn kakiku sendiri tnpa banuan kamu sekalian.
selesai.

No comments: