Friday, September 18, 2009

pulang

about a month di negeri org
now im home!!
puasa kt sana
x SUKA!!!
mcm sial!
mknn x sedap && air panas plak tue && penat mcm org bodoh jela.
senang citer kat kedah specific skit my lovely MERBOK mmg shit.
bayangkan aku bkk puasa tiap2 ari minum air panas
no ice!
reason? tkut bdk2 sakit tekak la demam la batuk la.
aku teringin sgt nk pegi rumah pengetua tgok dia minim air sejuk ke x.
hello!!
3 thn aku minum air ais kt bainun hidup je lagi
apa cer?
satu hari tu aku ingt lg dan akn terus ingt
tgh sedap2 mkn aku jumpa telur lalat!!
like HELL!!!!
kotor!
mak! nak mkn!
so aku pown mkn nasi dgn tomyam yg rasa mcm air paip je
gila sebak
bila suap nasi rasa mcm mkn duri
tiap hari aku akn ingtkan diri aku esok blk
so thn kejap je lg
sahur jgn harap aku pegi
minum air and mkn buah kurma
simple and lg slamat!

xpe aisyah dugaan bln puasa
sabar2!
puas aku fikir mcm mana nk hadapi thn depan
berpuasa di merbok
again!

No comments: