Friday, October 16, 2009

chapter 1

aku pelik kenapa wujud lelaki kriteria sebegini:

1.bermuka tembok 15 inci.
2.mempunyai otak yg lembap utk interpret data yg diberikan.
3.tidak faham bahasa manusia yg simple
4.mengaggap mereka terlalu sempurna di mata perempuan
5.mengatakan 'hei dunia aku gentleman!'
6.membuktikan pandangan mereka boleh mencairkan hati perempuan
7.tahap egois yg terlalu tinggi
8.suka menjatuhkan maruh perempuan di public.

ini adalah kriteria manusia yg digelar lelaki yg wujud di skola aku.
aku memikirkan juga reasons why they do such like that.aku fikir mungkin mereka ingat mereka handsome.itu salah satu point yg bergun.masalahnya di sini, mereka tiada rupa!
jelas.aku bukan berisfat perkauman dan sebagainya.ini pandangan sebenar aku trhdp mereka sekalian.

semakin lama aku ddk kt skola tu smakin meninggi perasaan benci dan dendam aku.
another 1 year!tempoh yg lama

No comments: