Friday, December 4, 2009

epilog

starting with the beginning of my holidays
wah2! dh lama x update blog
really miss this keypad,notebook
muah2!!

oke firstly about PUM
seriously i don't know what it's stand for
maybe Persatuan Usahawan Muda.
PUM yg membuatkan aku blk lambat
yg membuatkan aku terpaksa buat muka tembok
yg membuatkan aku terpaksa menunjukkan gigi sampai lenguh urat2
senang cite everythingla!
xde apa2 pown aktivitinya.
time irg tgh berckp dkt dpn aku dgr lagu
hakhak! baguskan?

satu insiden dimana wakil HPA tgh berbuih2 mulut aku lyn lagu baby are you down3!
then, SITI AISYAH!
*semua org tepuk tangan
apa benda nie???
owh! aku dpt cabutan bertuah
gle bertuah!

actually PUM xla seburuk yg aku sangka
ada juga something yg blh dijadikan panduan
for example
don't judge the book by it's cover
mati2 aku puji dia dpn my bestie
"seriously **** dia sgt baik!he's the one that help me in kiosk!
tp sebenarnya dalam diam ubi berisi.
dia boleh sound aku depan2!
x pernah makan kaki saiz lima setengah kot!
petikan ayatnya..."ermm ni saya nk ckp kt perempuanla jagala skit perangai tu....(*sambil mata pandang kt aku)
kalau nk tegur aku ke apa ke ckpla face-to-face
x payah berlapik.itu adat lama.

forget about that.
oke then pasal kak nisa
yup kak nisa sudah bernikah dgn husband pilihannya.
and bla2!!!
then me move to another chapter!!

No comments: