Saturday, December 12, 2009

hypocrite!

i don't know why kebanyakkan post aku semua berkaitan dgn title ni.
seriusly xtau knapa.

oke let me start.
petang td adala sedikit conversation between aku dgn my friend(secret)
then elok2 tgh sembang dia bley cri masalah pulak.

oke aku tau aku ada habit yg mmg sesetegh org x suka.seriously aku x kisah langsung ko nk tegur sbb aku mmg dah lali dgn benda tu but the main problem skrg ni ko sapa tetiba je nk sound aku dgn ayt2 sampah ko tue!

hey manusia! sblm ko nk tegur aku tolongla, aku begging ko cerminla diri ko tu sendiri.
everyone ada sifat buruk dia yg mmg natural!x blh nk diubah.
ko sendiri ckp kt aku 'xpayah sibuk hal org lain..ko tu yg patut fikir diri sendiri'

then, boleh pulak dia praised diri sendiri dpn aku,nk termuntah aku.sememangnya ko tu manusia plg ego! angkuh! hipokrit! muka mcm plastik sampah! sama taraf dgn longkang tepi jln je!


mmg aku ckp aku nie dh mcm muka tembok.ko tembak aku dgn kata2 ko yg mcm machine gun pown aku blh terima.sbb aku mmg dh lali dgn maki hamun nie tapi tu xbermaksud aku diam mcm org bodo yg bley ko buat aku cium kaki ko tue.bkkla mata ko tue sikit!

depan elok jea ko sembang dgn aku siap bg pinjam assignment lg.tp bllkg bkn main ko kutuk aku 'perempuan inila..ske gelak besarla' diri aku sukati akula nk buat apa!

i hate u soOoO much!
FULL STOP!

No comments: