Thursday, April 22, 2010

ini satu fakta

ini ayat yg aku selalu dgr di merata tmpat:

'wei ko tau x bdk yg ada mslh tu dr broken family'
'ermm.. patutla'


*senyum sinis

kadang2 aku tertanya betulke org yg mngalami hyperdepressed ke problem jiwa ke mental ke 100% from BROKEN FAMILY

dunia memang perlu hapus mereka
selicin-licinnya

penting sgtke title 'broken family'tu?
apa yg perlu ko nak sibuk2kan sgt
sbb family ko normal abis
xpernah ada mslh langsung mcm dalam drama melayu yg mcm sampah tu
atau iklan KELUARGA BAHAGIA
-SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG-

sudah-sudah
semua tu dusta belaka

selama aku hidup xpernah lg aku tgok borang mcm ni:

nama:
umur:
jantina:
adakah anda dr keluarga yg bermasalah:
jika ya permohonan anda ditolak

mmg gila la kalau wujud borang mcm tu
jd bkn wajib utk ko temu ramah aku berjam2 just nk tau benda remeh tu

kalau ye pun aku xpernah susahkan ko
xpernah aku hyperdepressed or need pills or whatsoever

solace

sori tu bkn sikap aku
lari dr reality lari dr masalah lari dr dunia sebenar
itu manusia yg mmg sekerat otak.

maaf aku keterlaluan
post ini 100% menunjukkan kesakitan jiwa aku t'hdp org sebegini
post ini perlu di delete dlm masa
3,2,1....

1 comment: