Wednesday, December 15, 2010

do understand me

actually all the post in my blog tidak memerlukan kepada mereka2 untuk membacanya.kerana saya tidak menulis semua post dgn mengharapkan kepada mereka supaya membacanya dan merasakan apa yg aku rasa.

mungkin ada yang akan kata'kalau mcm tu xpayahla buat blog kalau bkn untuk public'.

terima kasih untuk pendapat anda.sekarang dengar pula pendapat saya yg dirasakn agak bernas.

saya buat blog hanya utk menulis apa yg saya rasa,apa yg saya terfikir,apa yang saya rasa patut dikongsi.blog just same like my heart,keep beating as long as i keep posting what i feel.

ini fenomena biasa epada mereka2 yg tidak punya teman disebelah untuk dibualkan dan dikongsikan cerita.konklusinya saya tulis apa yang saya rasa di sini queenlolieta93.blogspot.com

kepada mereka yg sudi membaca kerana merasakan ayat2 yg dituliskan ada makana tersendiri yg mampu membuatkan mereka tersenyum terima kasih.hanya itu yg mampu diucapkan
:)

No comments: