Sunday, December 19, 2010

minta maaf!

'dear,dah lama tak visit my blog.sombong huh?'

senyum2 kambing :)

ok!sini saya cerita.sgtla sibuk dgn SPM dan since trial SPM sudah 3 bulan la jugak xbalik rumah.alasannya nak study la konon.tau kan saya blaja di MRSM MERBOK yg bukannya tak ada teknologi mcm laptop ni (haha)just tak ada masa.memang tak dapat dinafikan agak kuno la jugak bila smpai rumah then bkk laptop then jerit sorg2 'oh,facebook dh laen''eh,sejak bila ada benda ni'WAH! peraknya!' dan bla..bla..

*malu sendiri

then bila dh dpt tekan2 laptop ni amat bnykla benda yg perlu di-discover (lewah bahasa,saya tahu)jadi maaf kepada sesiapayg blognya saya tidak sempat discover.
AMPUN!dan gambar2 yg diminta juga tidak lagi saya uploadkan.MAAF sekali lagi.dan comment juga belum dibalas lg.MAAF kali ketiga.

*ok mmg saya perlu minta maaf sekali lagi

No comments: