Wednesday, December 31, 2008

happy new year~~

happy new year~~~
owh..x sangka hidup lg aku skrg nie
syukur~
and now aku dah listkan segala yg akn aku buat menjelang thn baru nie..
hidup baru hari baru

kenangan tika 2008 akn sentiasa dlm ingt...

1.celebrate my burfday di skola bersama2 kwn2

2.kelahiran dania..

3.izzati menddki upsr

4.keputusan ati 5A

5.aku yg menduduki pmr

6.keputusanku 8A

7.nurul menduduki spm

8.celebrate bersama kluarga

9.merayap2 ke genting

10.b'jln2 ke cameron bersama2 kwn nurul

11.kenangan di skola

12.hari raya yg meriah

14.raya haji di kl


byk lagi yg x dpt aku coretkan..
segalanyer akn ttp dlm ingatan ku..
goodbye 2008
welcome 2009

dan aku semakin berumur dan akn memulakan alam persekolahan yg baru
hope i can get more fwends than before dan alam persekolahan yg lbh bagus~~
good luck semua
kpd kwn2 yg aku x jmpa maaf..
kenangan lama bersamaku jgn dilupa
bainOon 3 Rho C7
kpd 3 Rho aku sbgai asst. class monitor maaf kalau ada slh n slp
smoga jmpa lg k~~~

No comments: