Monday, December 29, 2008

masanya sudah tiba

skrg pukul 12.35 pagi
30hb 12 2008
sudah tiba masanya utk aku mengetahui keputusan atas segala yg tlh aku lakukan selama 3 tahun...lama jgk tue
terus-terang aku katakan inilah masanya utk aku menerima dgn seadanya keputusan pmr aku...
arghhhhh...tidak
malam nie kemungkinan besar aku x tidoo sehinggalah pukul 10.00 pagi tepat
masa utk aku pergi ke skola
kalau aku ad kuasa seperti citer heroes aku mahu jadi deperti hiro my fav. actor
aku mahu pergi ke saat ketika aku sdg menduduki peperiksaan pmr...
tapi jng slh faham aku bknnya mahu blajar bersungguh2 tapi aku mahu mencuri skema jawapan dan tiru semuanya
comform 8A...
hakhakhak
fikiran yg bodo...
apa yg mahu aku buat mlm nie...
cool down beb...it just a result right..
keadaan yg sebenar 'mak....aisyah x nak pegi amik result esok....'
tadi makencik dtg...afiq sama age dgn aku tapi dia x pegi skolayea la dier skola kat kedah x kan lerw nak pegi nnt org dah blk dier baru dtg...
aku ckp kat diorg mlm nie tpt pukul 12.00 mlm aku akan call miss lim guru klas aku and ask her about my result...dan perbualan yg dirancang ialah:
aisyah:hello miss lim
miss lim:yea..saper nie call tgh2 mlm?
aisyah:nie aisyah your fav.student
miss lim:owh...knapa
aisyah:ermmm..aisyah nak tanya result aisyah coz bsk aisyah maybe dtg lmbt..
dlm keadaan yg mamai
miss lim:ermmmmm....aisyah 8A
keadaan yg sudah dijangka
aisyah:ye ke!!!(pura2 terkejut)
miss lim:ok lerw miss lim nak sambung tido...jmpa esok
miss lim:bye
aisyah:bye


hakhak...bagus x rancangan aku???

No comments: