Monday, December 29, 2008

kegundahan melanda

hello...hello
x der saper2 ke yg nk berbual ngan aku
aku x der apa2 yg nak dicoretkan di sini
sumer org dah tidoo kecuali aku
apa yg aku nak buat nie
x der siapa2 ker yg ada plan utk aku..
akan aku pertimbangkan dlm keadaan yg waras
diorg pulak yg tidoo awal mcm lerw diorg yg nak amik result esok
eleh..beriya pulak..
mcm mana aku nak amik result esok yea..
fikirkan
mcm mana muka kau bila jumpa ckg krg..buat2 cool ker?nangis bagai nak rak ker?glabah x tentu psl?or BLANK
okey aku dah fikirka sedalam2nyer

step 1:pakai baju dgn kemas..kasut kilat..first org tgk kita punya penampilan

step 2:turun drpd kete baca doa dulu mula ngan kaki knn..and then keep smile..lambai tgn mcm ala2 miss world

step 3:jumpa ckg dlm keadaan yg tenang..tanya dulu keadaan ckg..bual2 kosong dulu..

step 4:bila dah tiba masa yg sesuai baru tanya psl result..

step 5:trima seadanya..kalau result okey nangis sbb gumbira..kalau result x okey diam jea..biar org ingat kita nie kuat iman

step 6: kalau ditakdirkan result x okey dgn tenang msk kete senyum kat sume org..bila dah kluar drpd area skoola nangis sepuas2 nyew...


besok yg teman aku bknnya mak tp along..alg janji lps tue pegi jln tapi aku bagi syarat kalu result okey pegi je jln2 smpai mlm pown x per tapi kalau result x okey terus blk umah

lagi satu alg kata alg nak rakam saat aku amik result..
aku bagi syarat jugak kalau result x okey turn off dulu
kalu result okey baru on video cam tue..
amacam okey x

No comments: