Saturday, January 31, 2009

back to school~~

yup ari nie aku akn blk smula ke bainun
utk kemas brg2 and selesaikan segala urusan utk tukar skola
huh..mesti penat dowh
nk antar buku2 lg kemas brg kt dorm tue yg belambak
kemas brg kt kelas lg
maybe aku blk umah ari selasa nie coz ari selasa cuti for perak jea~~
and aku mesti jumpa ckg2 dulu yg dh lama ajar aku smpi aku berjaya skrg~~
thanks for miss lim yg terchinta..
for ckg.nani yg x penat ajr aku math sbb aku nie blur sotong~~
for ckg.azizan..
sir.rahman my bapak di sne~~
ckg. liana yg chumel~~
ustz. maslita yg x abis2 bg keje skola
and kpd ckg. yg lain2
thank you so much!!!!

syg cikgu semua~~
muahmuah


and selama dua hari nie aku akn jumpa semua kwn2 aku yg terchinta
kwn dorm sejak 3 thn dulu
gila syg korg nk mati~~
mira..farha..i-me(my best2 fwend)hanis..alia

mira aku xkan lupa kn ko
mulut yg plg kecoh yea mak cik bedah gelaranmu
i miss u soooo much

farha
yg chantek~~
suke jg muke yup and atlet skola
farha ku syg lurve u~~

i-me my best fwend since aku fom 1 lg~~
sini aku nk citer skit pasal ime
i-me lerw yg slalu tlg aku time aku ssh
i'm stiil remember bila aku citer psl family and segala nyew
die yg slalu jadi pendengar and teman aku~~
nk dicoretkan segala pertolongan die x abis~
terlalu bnyk
and i-me dan aku ada bnyk persamaan
bnyk rahsia yg kitorg simpan
and xkan sesekali terbongkar
janji!!
i-me keep it up jgn putus asa
segala yg berlaku ada hikmahnyew
and ingat i;m stiil you special best fwend yea....

hanis yg cute banget~~
hakhak
thanks for apa2 yg ko dh buat kt aku yea
slalu tlg aku
and aku x rasa lg mknn yg ko msk
ingat bagi aku rasa tau
lurve u~~

alia primadona~~
or alien
aku rindu banget kat ko
ko lerw kwn yg plg sempoi ang blh jadi glew ddk lama2 ngan ko
alia the slumber one and chumel
thanks for everything
ampun kalu ada skitkan ati ko
burfday ko aku akn tunaikan~~

kk2 dorm yg terchinta
kk ummul..kk suria..kk. alien..kk. farah(my sis)..kk.zafirah..kk.yan..kk. ekin
korg mmg shengal~~

and kpd dorm aku skrg nie
c4 i lurve u walaupown sekejap jew
korg mmg best
lurve u all
muah2

and x lupa kpd lianawati yg papan~~
lurve u!!!
ko mmg best
syamira my best buddy~~
yg slalu teman aku burn prep
i lurve u sampai mati~~~
nad kecik yg mmg kecik
lurve u
sempoi jea
nad tggi
fan for edward and twilight
lurve u thanks bg pinjam buku new moon
nnt x der dh org yg aku nk sembang psl twilight
gonna miss u!!
nnt aku belikan ko buku tue yea
zara si pendek~~
lurve u
fan of korean and japan
big bang tvxq and whuteve~~
lurve u
farah wahibah
si lonjong
ridu banget sama kamo punya gelak
gegar kelas~~
pnas yg terchinta~~
si genius rindu ko
si pemalu
rindu nk kaco ko~~
miss u!!
hakim yg shengal
pesanan aku simple jea jge pnas elok2 tau
kalu x siap ko~
thanks for everything
bdk klas 4 miu
miss u
klas yg plg bising~~
dan penyumbang nyew aku lerw
ampun!!
kpd ex3rho
miss u heart damn soooo much~~~~
ezri si ketua klas
lain kali tegas skit
jgn bg org pijak kpala tau
kidon si pendiam ubi berisi~~
aidhil yg sempoi hakhak suke dgr ko merepek~~
fadhil si sotong~~
thanks ajar aku yea~~
ttp sotong ko nie
ubah cara jln tue jgn lembik jer~~
miss u sooo much~~
muah2

kpd batch form4 2009
miss u~~
lurve u always unite yea
thanks for everything
ingat kte batch yg plg gempak hebat and cool
yup 3 in 1~~
itu kte~~

No comments: