Friday, January 30, 2009

berita~~

pg td aku bgn agak awal drpd biasa
mlm td aku mimpi mimpi yg takut
aku mimpi ada org meninggal~~
time bgn tido aku piwn gelabah x tentu pasal
and then aku dgr mak and opah sibuk sembang
aku dgr opah ckp
bagitau kt jiran~~
mana lerw tau diorg x tau lg pasal nie

kenapa nie
and then aku pown tanya opah
kenapa???
opah ckp ckg. mazlan dh meninggal mlm semalam
innalillah~~
rupa2 nyew mimpi aku tue btol~~
aku terkejut
mmg arwah dh skt sejak bln 12 lg
aku x sempat nk lwt dier
rasa bersalah jugak
aku ingt lg time aku skola dulu
aku slalu tumpang dier
dier baik sgt2
stiap ari tumpang dier
kadang2 dier bagi aku kuih or nasi lemak
mmg baik
tp sumer nie ketentuan allah
kite sume akn mati
rumah dier sunyi jew
lps tue aku dpt message from aimi~~
ecah ko dh check ke mrsm

owh dh kluar ke??
ok calm down
aku pown check lerw
930105085874
enter

ish lambat nyew~~
TAHNIAH!!
ANDA BERJAYA
MRSM MERBOK
DAFTAR 10.2.09

WHUT!!!!
omg
mak aisyah dpt!!!!

aku pown peluk nurul glew2
happy nk mati lerw
nie yg aku nkkan sejak aku form1 lg
and now i got it
alhamdulillah
syukur
opah ckp aisyah kena lerw sembahyang syukur bkn senang dpt nie
yup opah~~
dulu opah slalu ckp
aisyah nie x dpt sbb bknnyew bijak sgt
sampai ati opah
tp opah silap aisyah pandai apa
hakhak~~

handphone telephone umah sumer nyew aku conquer
first aku call makyan
hello che'a
nie aisyah~~
aisyah dpt mrsm merbok!!!
apa dpt kubur???
bkn lerw dpt mrsm merbok!!!
owh mrsm merbok
ermm.. makyan ada??
jap
makyan aisyah dpt mrsm merbok!!
best nyew
tahniah
bile daftar 10.2
owh tahniah lerw
ok lerw nnt aisyah call blk
ok

p/s:takpe che'a aisyah faham skrg nie ramai dpt penyakit kurang dgr
hakhak~~
and then aku call abah~~
hello abah
nie aisyah
aisyah dpt mrsm merbok
owh tahniah
jauh nyew nk pegi ke
of corse pegi
owh aisyah tau ke pasal duit abah hilang
hah!!!
duit abah hilang 600.00 org transfer ke account lain
yeke!!
kesian nyew abah bkn skit tu duit tue 600.00
p/s:aisyah harap abah dpt blk duit tue insyaallah
and kpd org yg mencurinyew dosa~~

and then mula lerw aku call kwn2 aku
hakhak
agak ramai yg akn pindah from bainun~~
wah aku bangga dgn batch aku~~
lagipown kalu aku tggl kt bainun buat lg bertambah skit hati ada lerw
aku xkan lupa segala yg ckg.*** ckp kt aku
xkan sesekali aku lupa sampai lerw aku pegi merbok
and thanks for ckg.*** atas segala yg ckg.ckp jadi semangat sy utk berjaya walaupown apa yg ckg. ckp tue amat pedas~~
apa pown aku gembira~~~


lagu nie aku suka sgt coz ada kait paut dgn news nie~~
enjoy

No comments: