Saturday, January 24, 2009

life is not fair~~

pagi nie aku bgn tido awl
pening demam flu skt tekak plus apa lg..
tiba2 aku dpt message from someone
aisyah aku dpt twern ke sbp muar ngan ayu..
alis and lyana dpt igop nad and zarif dpt h\muhm jiwa
beh dpt alam shah
WHUT!!

life is not fair....
aku pown hanya termenung dan memikirkan ms dpn aku
adakah ia akn berakhir begini???
aku smkn kusut..
internet x bley pulak ari nie
argh....kusut
aku suruh makyan utk check kat internet
feedback yg aku dpt...
siti aisyah bt. abd razak
harap maaf anda tdk mendapat tawaran ke mana2 skola sbp..anda bloh membuat rayuan and blablabla

aku mengadu kat mak
mak aku ckp dier beri keutamaan kpd org yg needy..aku needy apa
org yg aktif aku aktif apa
talkative..
kpd org yg a dier a1
itu aku krg sure
msih difikirkan..
whutever
tggl brapa org je kat klas aku tue
frust glew
for 4years aku menntkn tawaran ke mana2 skola
aku dah fedup nk skola kat sana
dgn ckg2 yg *****
kwn2 yg ****
apa lg....

No comments: