Friday, March 13, 2009

part of MERBOKIANS~

bnyk glew yg aku nk citerkan
so bnyk lerw entry nyew
satu persatu yea~~
owh yea~~im part of MERBOKIANS~~
sound interestingkan
okey let me tell about my 'real life' in merbok
first day in kedah~~
owh yup~~now im mjsc student!!
bangga sngt kew
bley lerw
but seriously sangkaanku meleset
smmgnyew dgn jujur chantek maktab tue
but something wrong somewhere
kat mne aku x sure lg
okey first yg aku x puas ati dgn maktab nie
bkn ker mrsm mementingkan teknologi konon~~

dewan x der air-con~
surau pown panas jew
dah lerw kedah nie 'sejuk'banget..
senior2 nyew agak sombong
ungkapan yg sesuai
EGO
oh gosh panas glew kedah nie maybe 80 darjah kot~
sampaikan rumput pown warna kuning
musykil glew lerw kt skola nie
ada meja study buat berhabuk jew
sbb nk stay up mlm2 x blh buka lampu
then kalu nk bwk lampu meja suis dh kene sekat~~
so apa guna~~
and then wajib kot tido after light off
dh slalo kene teur
tp yg memekak tiap mlm tue apa cer
of corse lerw orgkan~~
kusut2
ok fine maybe aku org baru so kene lerw hormat diorg
jgn langgar peraturan
just follow the flow rite??
mggu pertama mcm biasa orientasi
baruku tau sume f4 baru
x der yg lama~
wah besht2
orientasi nyew gila sial x best
mcm bdk tadika mne jew
dh lerw pack nk mati jadual
penat tu satu hal
tiap ari aku call mak
complain itu ini
nangis tue jgn ckp lerw mcm x pernah ddk asrama jew
hakhak
lawak jgak bila ingt blk
nie dialog yg aku ingt smpi skrg
aku:mak nk blk
mak:knapa,x besht kew
aku:x besht langsung.dh lerw jadual pack nk mati
mak:biase lerw tue baru2 lg.lama2 biase lerw tue
aku:x nak..tiap ari tido 5 jam jew..dh lerw wajib pki stokin
ingt nie skola agama kew
mak:lorh ati tue lagi lerw teruk wajib pki tdg labuh,pki maksum~~
aku:(terdiam)~~~~

tue lerw yg aku ckp kt mak aku for satu mggu
mggu pertama mak x dtg frust glew
cubemates aku sume mak diorg dtg
aku jew yg x
terasa siot~~
keje aku tido jew...
nie yg aku plg geram
watercooler x der
waaaa....tension
x der guna aku bwk milo 3in1
ds bkn nyew slalo ada air panas
owh yes nie psl mkn pulak
x sdp satu hal tp trima jela
air tiap ari mana ade sejuk sume panas
x kira mkn mlm keew pg kew ptg kew tgh mlm kew
ingt nie kt kutub utara kew
mmg x blh trima~~
demi blaja aku kuatkan smgt
ceh beriya glew

No comments: