Friday, March 13, 2009

real life

first day
3 jam drive from perak ke kedah
penat~~
mak membebel suruh bngn awal nak tolak awal pagi
brg jgn tggl nnt x der siapa blh antarkan
aku pack brg mlm tue
cuba bygkan mmg last minutes
nasib baik x der yg tggl~~
singgah mkn2 kt r&r bkt. merah
jumpa ramai bdk mrsm
salah satu nyew fatiha
ada lerw jugak kwn kt sne nnt~~
ok bertolak!!!
smpi sne agk teruja lerw
besar n chantek
rase mcm x percaya jew blaja kt sne
ok daftar
wah ramai glew
xkan lerw bdk f4 baru smpi 200
rupa2 nyew sume f4 baru
that's great~~
aku ada lew knl ngan bebera org
jiah sama bilik sama kelas pulak tue
then dgr ckg membebel kt dpn~~
wah panas..serious panas
patut lerw kwn aku perli suruh bwk sweater tebal2
krg asam btol~~
then perjumpaan homeroom
ckg mazlan semmg nyew baik
lps tue kemas brg
chantek2
then kluer pegi beli tdg~~
agak besar lerw sg. petani nie klh ipoh
smmgnyew~~
then siap2 mak pown dh blk
pegi surau sembahyang and terus ke dewan
x pyh lerw citer psl orientasi memboringkan
and masuk kelas lps satu mggu
kelas 4e
kelas plg havoc
the members are
su paah aizat fasya tika aku jiah fyka nini nadia wani sya jue nisa zu faiz zul am adib anas archer syahmie hanif othman syimir syafik afaf afik fick

mmg happening
ckg2 pown agak okey lerw
x bnyk membebel
itu yg penting
kt sne diorg slalo kutuk bdk perak
bhs perak standart lerw ckp e kt blakang kan mcm ape mane
so diorg pown slalo perli
drpd bhs diorg yg mcm bhs alien tue
hakhak ayaq tiaq (air teh)
klakarkan~~
kt kls tue ad 2 group pempuan satu group normal satu lagi group bdk skola pempuan (convent)
tp kitorg ttp unite
mslh nyew aku dpt accept diorg skola all gurlz but ntah lerw mcm culture shock
bila jumpa llk
pelikkan??
perangai tue gila gedik kt sne pggil gegeh
serious nasib baik bkn skola all gurlz
syukur2
bila jumpa llk mula lerw gedik2 lerw
oh gosh
yuck~~~
apa2 pown lantak lerw hidup diorg whut i care
asalkan x kacau hidup akukan~
cubemate pown agak ok
jiah tika fyka nadia wani nini sya
mmg gempak~~

first week kt sne beriya jew
bgn awal nerd semcm jew
skrg bgn pkul 5.45 pg pkul 6.10 turun sembahyang kdg2 x turun pown hakhak
riadah sepatutnyew kne turun tp mne pernah turun
slumber jew
pernah kne denda ketuk ketampi ngan ikrar sbb lmbt dtg perhimpunan
x kisah sgt pown
and then kne baca al mathurat kt dpn dataran sbb lmbt msk surau sembahyang maghrib
apa2 jela~~
baru 2 mggu blaja dh ada exam gila gempak
jwb jela
RESULT???
x pyh tau lerw
baru bercita2 nk dpt anugerah penghormatan dr pengetua
x kesampaian kot
ckg meleter jew
so tebalkan telinga dgr jela
blablabla
kt sne msk pum (persatuan usahawan muda)agak best lerw jual2 mmg hobi
about guys~~
mmg hampeh
ada lerw yg ok
blh dikatakan ini batch pertama yg krg ajar
sumpah btol
baru msk dh kne tangkap merokok lerw mcm2 lg
ada sorg nie afiq faiz nama dier sebijik mcm muka afiq ank makencik
mcm copy and paste je
ada sorg nie sama muka mcm nizam ank makyong
muka tggi cara jln sme jew
cuma x sure berapa bijik jerawat kt muke dier
hakhak
and yup yg plg aku benci
mat bear (si gemok) slalo kacau org and sorg nie nama dier khairul aku pggil dier mamak
sumpah aku benci dier nk mati
ingt dier tu macho ke
arghh geram glew
nsb baik x satu kls ngan dier
tgk bdk llk main bola sama level mcm bdk kaki bangku main
kalu ada yg bangga diri tue agk musykil lerw
lwn dgn skola luar serious kne gelak jew
hakhak
the rules~~~
no comment lerw
tggu aku jdi bwp(badan wakil pelajar)manifesto aku aku akn ubah segala peraturan yg bodo2 so undi aku yea~~
asrama~~
byngkan satu mmgu x der air
mcm org gile jew
time tue air mmg berharga satu titik pown org cari tau
pg2 buta pegi blok akademik cari air nk membuang pown kne simpan
hakhak
sampaikan satu skola x der air
penyelesaiannyew
paip bomba tu!!!
ramai2 tadah air
gile betol
comform llk rmi x mandi
berbau je

itu jela yg aku nk citerkan sbnrnyew bnyk lg tp nnt2 lerw
and aku akn cuba survive kt sne
wish me luck

No comments: