Wednesday, April 29, 2009

dgr ini cerita

apa yg mau aku bicarakan??
ttg isi kandungan di kelasku
kelas 4e mjsc merbok
apa cerita baru
pertama ttg si polan yg dipanggil
*belanga itam
ada maksud di sebaliknya.
aku sgguh benci ini manusia
kenapa??
kerana manusia ini sgguh ego dan mmg menjelikkan
segala perilaku si polan ini blh membuatkan aku mau saja pijak mukanya yg dirasakan sgguh macho itu.
menindas org yg lemah.
mempergunakan org yg lemah
itu sifatnya
smmgnya aku selalu hot-temp.dgnnya
bercouple dgn seorg bdk yg perasan chomel itu walhal mukanya x iras langsung dgn model yg hebat spt tiara atau miss world
gelarannya si muka berlapis
membuatkan mereka menjadi couple yg plg menjelikkan dan ingin saja ku muntah dihdpn mereka.
aku bisa maafkan mereka kerana mungkin mereka buta mata dan hati.mungkin juga otak mereka sekecil burung unta
siapa tahu~

manusi lain yg inginku bicarakan
*geng pisang hangus
mereka ingt mereka geng yg plg hot di batch
anda salah!
tujuan mereka satu dan ttp utuh walau dilanda angin taufan
bermesra2 dgn llk dan mengenali jejaka yg terhebat
senjata mereka ialah mimik muka yg dianggap sgguh comel dan dpt mencaairkan lelaki.ttp sebenarnya hanya dpt mencairkan ais shj.
sifat mereka menggali segala rahsia manusia dan secret admire seseorg.
itulah mereka
membuatkan aku rase meluat bila melihat muka mereka

fikiranku masih tertanya2
mengapakah wujud manusia sebegini
(tanda soal)
tapi tdk jugaku perkatakan bahawa diriku nie serba sempurna
ttp ada lubang sana sini
tp tdk mungkin sesekaliku menjadi spt mereka sekalian

No comments: