Wednesday, April 29, 2009

virus melanda~~

23hb april 2009
hari sunyi bagiku
aku tiada suara buat sementara
sakit tekak melanda!!!!

*suasana di kelas
diam seketika
hanya kedengaran bunyi kipas berputar separuh nazak..
kedengaran suara si polan bertanya
'knapa kelas diam jea?boring la..'
'yela yg menyumbang suara stiap ari skit tekak'

haha!
aku la manusia yg diperkatakan itu..
sehinggakan ckg fizik bertnya mana hilangnya bdk yg mulut bising itu?
aman skit kelas nie
*x bermoral ini ckgu

satu mggu aku tiada suara.dan siapa mau berbicara dgnku perlu menggunakan
kertas dan pen
dan bila aku mengeluarkan suara sume org akn terkejut dan mula tergelak
*sgguh kejam ini manusia

hari khamis aku menjejakkan kaki ke klinik kerajaan
ingtkn skit rupanyew bertimbun org
sesak!
aku ttp tabah menuggu demi mau sembuh..

*selepas satu jam
SITI AISYAH ABD RAZAK.SILA MASUK KE BILIK 2
aku pown melangkahkan kakiku
perbualanku bersama doktor(pegawai perubatan)
doc:awk skit apa
aku:skit tekak(dgn suara yg begitu seksi)
doc:skit tekak(meniru suaraku)
*sgguh kurang asam

blk ke skola.menjalani hidup spt biasa

26hb april 2009

serius aku dh x thn..
paleotkku dh mula membeku
suhu bdnku meningkat
hidungku x dpt berfungsi lg
cecair keluar tnpa henti spt empangan yg bocor
jd aku membuat keputusan utk pergi ke klinik kali kedua
*menuju ke pejabat
m=isi segala borang.50 org mau pergi ke klinik
sgguh ramai
kami ke sana dgn menaiki bas.best!
smpi di sana manusia sgguh ramai dan kami terpaksa menunggu selama 2 jm.
slps 2jm doc buat keputusan supaya kammi balek dn mereka akn ke sana
hampeh

blk skola aku menuju ke sickbay..
sgguh x bermaya.
pkul 3ptg doc dtg..
sesi bersama doc bermula
lama
ramai org
penat
sesak
semua ada
tiba giliranku
suhuku diambil 39.6~~panas!!
bagi ubat
blk ke bilik aku terus tido
waktu maghrib aku mula meracau mcm org gila..
tgnku kebas2
kwn2ku dtg menolong...mereka kata rupaku mcm nk mati.bdn panas sgt!!
aku demam panas..aku x dpt rasa tgnku sendiri..
mereka pggil warden
first
*ustzh.suzana
xdpt dtg sbb bz
dimaafkn
kedua
*ckg sapijah
baru bgn tido dan x solat lg
no comment
akhir
*ckg siti zabidah
dtg dgn segera sambil membawa air ais

satu bdnku dilumurkan dgn ais
sejuk!!
dan akhirnya dikejarkan ke hospital
2jam menunggu
dn msk ke zon kuning
semi kritikal
nasib baek x dithn wad

28hb april 2009

aku pergi klinik kali ketiga dgn tujuan yg satu
dptkan mc!!!
aku mau balik umah.
alhamdulillah aku berjaya mendptnya
call mak.mak sudi ambil
6.00ptg aku bertlk ke rumah.
seramai 150 org blk rumah
virus ini mula merebak!
smpt aku tnya doc
doc nie virus kt mexico tu kea??
eish bkn.tu x sampai lg malaysia
*sengal btol aku nie

aku ddk dirumah
kejeku ialah
menyebarkan virus ini kpd org di rumah
satu keja yg mulia.
pesanan ringkasku kpd sesiapa yg baca bolg ini
jaga kesihatan

No comments: