Thursday, April 30, 2009

happy mother's day

hari ibu bakal tiba
10hb mei 2009
kebetulan jatuh hari ahad kalau aku tdk slp.
keesokan harinya hari kakak kesayanganku berangkat ke matrik di kedah.
apa yg mau aku beri kpd ibuku
sudah lamaku memikirkannya
semlm kakakku along pergi shopping tanpa mengajakku di ipoh.dia mau membelikan makku handbag yg mmg diidamkan lama dulu.
harganya rm100+
keputusannya??
sukati along aku x kesah.

kerna aku punya plan utk bwk mak mkn mlm di hotel grand kampar.
anda setuju??
pertama kalinya idea aku agak bernas
pd hari itu aku tiada di rumah aku di maktab.
xpe along bwk opah n nuoi sekali yea
ais punya plan so ais support!!
(mcm banyak duit jea)
blh celebrate skali nuoi dpt twrn ke matrik.
sgguh bernas sekali
JALAN!!

sekali dlm sethn demi mak t'syg
haha!
love u mum

No comments: