Wednesday, August 19, 2009

H1N1

isnin
pg2 lagi aku sudah bangun
dgn niat yang satu turun ke surau utk subuh
angin pagi mmg sejuk terasa sampai ke tulang belakangku
pg itu aku sudah merasakan sakit2 badan
sakit tekak yg pasti
jiah rasa dahiku
panas~

waktu tu aku cuma memikirkan H1N1!!
teringat kembali news yg aku baca
hari ini demam besok
bye2!!

jiah!! aku nak mati dh!!!

jiah ckp eish, xde la
aku rasa lenguh2 nie jiah

ah!!xsempat buat pahala
jiah!!tlg aku

itula aku mmg kelam time tu

mula memikirkan yg bkn2

skip kelas aku tido kt bilik
kat asrama jumpa ckg sapijah
ingtkan nak marah sbb blk bilik rupa2nya
nk tanya nama syahirah ke??

nasib baik
naik bilik tido smpai ke ptg
malas nk pegi klinik

selasa

baru pegi ke klinik
doktor bg blk
sblm tue dia tnya ikut check list
kamu golongan tua ke?
tak??
(pelik??)
oke.kamu hamil ke??
tergelak!!
xkan la
(lg pelik soalan tu)
doktor ckp jgn gelak
nie soalan common je
kamu kne paham maksud sy
(buat2 x phm)
haha!

tnya doktor nie bkn H1N1 kan??
doktor hanya senyum x
jgn risau

No comments: