Sunday, June 13, 2010

kenduri

4.30ptg
received 1 message
from amirul

amirul:ecah,dtg umah aku ada kenduri
aku:kenduri apa? nikah?
amirul:kenduri kesyukuran abg aku pegi russia + adik aku lps khatan
aku:oh!tahniah.pkul brapa yea?
amirul:kenduri slalu pkul brapa?tgh mlm?tgh harila
aku:la mne nak tau.ada je org kenduri tgh mlm
amirul;eleh minah sorg ni.dtg jela bwk yg laen
aku:oke!


cri bj kurung
cik bam punya
then siap!
mak plak lmbt blk dri kenduri
huh
syarifah dh call
relaxe

1.00ptg
received 1 message
amirul;weh!kat mne?
aku:jap2..

then pegi umah syarifah amik dia then heading to rumah amirul
smpai2 semua org tgok sbbmak park dpn2 rumah
sengaja je mak
haha!

amatla ramai org
xpe xkisah
makan!

then snap! snap!
eh,mne yg laen?
suda blk
lmbt sngt dtg
xpe2

oh yea.
syafiq amatla matured
haha!
suda tinggi
layak utk pegi ke russia
dulu2
n e r d!

iqram dtg
sembang2
sungguh panas harini

then tggu mak yg berjam2
sembang2 dgn abg syafiq dan amirul
sembang kosong

sangat gembira
:)





No comments: