Monday, September 13, 2010

topic to be discuss

ini cerita ttg si polan
atau si dia dan si dia
sesiapa jela

satu ayat je utk kau

kurang ajar

weh!
bajet ko lg tua dr aku ko dh bagus sgt.umur ko dgn aku beza 1,2 thn je.
university sepatutnya sediakan satu course utk bdk2 mcm ni for being well mannered.
bajet jiwa sgt indie
'urmm sorila aku slalu lyn jamming je.xmainla kugiran mcm dulu2'
ingt pakai tee terpampang tulis MUSIK INDIE JIWA AKU kau dh hebat.

kalau org tua pun ko xtau cara nk beradab jgn mimpila org nk respect ko.
aku bukan mahu berbangga diri tapi mak aku mmg ajar aku dr kecik cara2 nk beradab dgn org tua.walaupun aku agak xaplikasi dlm hidup sekurang2nya aku ada asas.
sumpah tipu kalau ko jawab 'mak aku xpernah ajar pun'.memang anak sial.

kita mmg boleh follow lifestyle org barat tapi xsemua kita boleh cedok sesuka hati.
bdk2 kt luar negara sampai umur 17 dh bebas utk hidup dgn sesiapa pun.dh blh tggalkan rumah, carila boyfriend sesiapa pun drug addict ke penyamun ke xkisah.
sebab mak bapak diorg xkisah hidup anak diorg.
mmg diorg xberadab dgn mak bapak.
xkan itu ko nk ikut.patutla perangai mcm setan!
sini malaysia.we still ada adat that must be follow up.

mcm mana nk jadi generassipemangkin konon yg nk bwk nama malaysia ke sarata dunia konon tp adab msih lg di tahap kritikal.

*entry ini bukan ditujukan pada siapa2
harap maklum.
maaf penggunaan ayat yg agak kesat dan tidak sopan kerana jiwa saya sgt bercelaru dgn bengang.

No comments: