Wednesday, February 16, 2011

cerita dulu

ni salah satu habit sejak dari bangku sekolah rendah yang warna coklat kayu tu.
mungkin genetic kot.tiada kepastian
tapi yg mmg pasti saya amat-amatla tak suka menceburkan diri dalam hal yg
memerlukan saya utk menonjolkan diri secara tdk sengaja
dlm erti kata lain

mencari publisiti murahan

sbb itu malas berganda utk join sini-sana
kwn beriya 'weh jomla join theater tu.mcm best je'
*dgn muka selamba 'malas ah'

dan alasan itu kerap kali digunakan
haha!

wait!jgn judge diri saya lagi
saya bukan pemalu
oh tidak!

budak perempuan yg jln langkah besar sambil gelak mengilai
pakai slingbag terpampar tulis rock ur life bajet cool tu
saya la..

oh tidak mainla jgn terkedek2 mcm anak itik pakai beg warna pink gitu
*puke

tapi kalau tetiba nama kene announce dlm assembly cepat2 suruh kwn yg pegi ambilkan
'weh, kalau nama aku kau amikkan ye.ckp je aku kt tandas dh sejam xkluar2'
cuma takut nnt semua budak lelaki ternganga tengok bdk perempuan comel tu kan
*gelak
*gedik
*ok diam

sbb tu time skolah dulu org confused sbb ramai sgt org nama aisyahrazak
haha!

*cerita dulu

2 comments:

Nor Syafiqah said...

ouh..camtu ye kerabat dulu.. :)

aisyah said...

budak hingusan tak sedar diri
haha! :)