Tuesday, December 27, 2011

berlagak tidak bertempat

nak berlagak pun kene ikut tempat eh?
maksudnya macam mana?


masa kecik-kecik dulu bila dapat pensil warna LUNA 24 mesti berlagak tunjuk kat kawan-kawan.
*kau hado?
kalau menang tempat pertama lumba lari 10meter pun sibuk gantung medal 2hari 2 malam.
bila dapat result elok dalam SPM mestilah call semua orang.
SPM exam paling susah beb,aku mampu score.
itu contoh lagak yang bagi aku biarlah,budak-budak
mana matang lagi kan? (:

tapi bila kau berlagak tentang sesuatu yang memang tak boleh masuk akal.
aku memang tak boleh terima.

"aku baru balik dari church, belajar dengan sister.sempat juga minum air holy"
hahaha.

kepala kau masuk air ke?
apa yang kau nak banggakan sangat dengan statement tu?
memangla untuk main-main,tapi ntah aku tak faham perlu ke?
umur 18 tahun beb,dah suku abad kau pegang title agama islam.

mungkin nak tunjukkan yang kau serba tahu.tapi bukan begini caranya.
mungkin juga cara untuk tunjukkan kita ni budak-budak baru nak up.
*statement berani mati

dah boleh fikir sendiri kot apa yang betul kan?
ini lagak tidak bertempat ya you all.
cuba lagi sekali dekat tempat lain
(: