Monday, December 19, 2011

reason why I smile

ada orang text tanya " eh,you tengah angau ke? post stock-stock jiwang je."
*obvious sangat ke beb? :D

orang kalau tengah bercinta senyum je sepanjang hari.
kalau ada kereta percik air lopak pun steady je lagi.
maklumlah, hati berbunga.
itu orang bercinta.
aku takk
cuma hati tengah senang,baik jangan banyak tanya.

sometime it is needed to be a brave person.
kalau nak harapkan other side yang start the move memang tak jalanlah.
sampai ke tua, rasa menyesal seumur hidup.
sometime it is need to be tak-tau-malu.
bukannya nak menggedik it just you're really curious to know that person.
right?

bak kata kawan saya,

"kadang-kadang kita sibuk cari jodoh kita jauh-jauh,sampaikan kita tak sedar rupanya jodoh kita dekat sangat dengan kita.cuma kita je tak perasan."

macam mana nak perasaan kalau yang dicari tu muka handsome bagai.
yang bertenggek kat depan mata tu, suam-suam je 
*demand habis la katakan :D

bila dulu kau susah cari aku memanjang,mulut tu laju je bercakap.
janji sini-sana.
bila dah senang,ada perempuan sini-sana haram kau nak call aku.
mungkin aku ni pusat kebajikan untuk kau.
hidup, cuma dah tak ber-roh 

it's your choice to do whatever you want to do.
it's your right to left me behind alone without any word or specific reason.
I'm cool with it.

but take note that 
I'm not that kind of person.
I'm much more awesome than you and I happy with my life.