Monday, March 26, 2012

my life as Pre-Tesl student

2 sem
1 year
730 days

hidup sebagai budak asasi Tesl di UiTM Alor Gajah Melaka
*walaupun menumpang saja di sana :D

ingat balik masa dulu-dulu dapat offer

melaka?
jauhnya
kampungnya.
sampaikan alor gajah.LENDU ntah kat mana 
dapat kolej FATIMAH
*sumpah kolej lama berzaman dah
kongsi 4 orang.sempit

then moved to kolej baru.
kami batch first la kat sana *bangga
Tun Hasan
satu bilik 2 orang.
selesa dan best sangat

pergi kelas time mula-mula nerd je.
pakai baju kurung sebab saya NEWBIES (:
makan kat Temenggung je
sebab syahbandar untuk senior je
pakai kad matrik sebab takut kene tahan dgn polis bantuan.
zaman ni rajin lagi pakai shawl semua.

masuk sem 2
malas tahap beruang panda
tudung capai je apa yang ada.
pindah fakulti atas bukit bajet macam cameron highlands je.
merempit dengan motor amoi
accident sebab berlagak superhero :D
bukak puasa samasama

macam-macam orang aku jumpa
baik semulajadi,fake,backstabber,selfish,kening pemberontak etc
gaduh dengan areep sebab dia SETAN ZALIM
sem 2 baik balik.haha
macam mana pun diorang tetap kawan aku.
itula asam garam hidup.
mana best kalau hidup mendatar je tak ada naik turun.
kat sini la aku kenal erti kawan yg betul
yang sanggup amik aku kat alor gajah ke or bila susah
*salute mirazainal & dean

kepada mereka yang dulu tak kenal aku
bila dah kenal baru ternganga
luaran aku mungkin lain
nampak macam sombong/pemalu/jenis pilih kawan
bila dah kenal,sakit perut dengan lawak aku.
aku boleh hidup walaupun campak aku dalam kelas B (class first)
*kelas D? Haha
layan bola dengan amoy,kairul,j-on and amal
*itupun beriya ajak amoy
my team man,mana boleh miss :p

rindu semua tu
inila memory kita sebagai budak pre-tesl
sangat kebudak-budakan
maklumlah baru 19tahun
(: