Thursday, May 28, 2009

penghujung segala masalah

sebln lamanyaku di sne negeri kedah !!
kiniku menjejakkan kaki ke perak kembali.
slps dua mingguku bertarungjari jemariku menjawab soalan
shgga kebas segalanya
jika kwn2ku otknya cair aku berbeza kerna otakku sdg membeku
mls sdah aku memikirkan keputusan yg bklku peroleh
sbb aku sdh dpt membayangkan
dgn usahaku yg sebesar kuman
manakan aku dpt markah yg bagus
betul bkn??
stiap hariku menghitung bila tibanya hari khamis
hari penghujung kpd sgalanya
hari utkku pulang!!
fikiranku sdah jauh melayang ke selatan sdgkan jasadku di hdpn kertas soalan
mmg klakar!
bila tibanya waktu yg ku tggu2kan
aku berasa puas
segala bebanku selama ini sdah ku buang jauh2
seperti menghilangkan lemak di badan
haha
menaiki bas ke perak
perjalanan g menarik
3 jam dlm bas spti dlm peti ais
bersama kwn2 mmg best
tiba di medan gopeng
mak x tiba lg.ku terus melayan perasaan seorg diri
penemanku handphone dan radio
mak tiba bergerak ke bandar baru makan2
abg long belanja
ireland red cafe
mmg bagus
chicken chop black papper + orange+apple=mmg sdp
trima kasih abg long
ini lah penyudahan kpd segala mslhku

No comments: