Wednesday, March 30, 2011

jar of hearts

cuaca sekarang memang panas bukan?
kalau masuk je rumah mesti nak pasang air-cond cepat-cepat
kalau masuk kereta pun mesti nak pasang air-cond kan?
macam tak biasa je dgn cuaca malaysia
haha!

teman mak uruskn mcm2 hal dari pagi smpai ke malam
dgn cuaca yg panas
ke sini-kesana
jalan sini jalan sana
urus ini urus itu
nasib baik belanja makan ais kacang
haha!

pakai printed top match with your acid wash jean
done!
perfect combination
:)






*oh ada saya cakap tak yg saya ada new boyfriend
:)
kedah mali tau
comel je siap main-main tangkap gambar
sweet kan?
sblm balik siap jalan pegang tangan tu
haha!

meet lulish

*jiah nnt aku jadi adik ipar kau ye
hahaha!

5 comments:

dani said...

i like that belt. it's nice :)

aisyah said...

TQ dani
:)))

uMi_atiQaH said...

bla pnas,aq pn tringat ais kacang gk. sedap oo...hehe

nurulain said...

aaaaaaaaaaaa!!!
copy2!:pppp

aisyah said...

umi:jom2 aku blanja makan :DDD

nurul:'TQ' ahahahaha! :p