Saturday, October 1, 2011

diri baru,jiwa lama

makin lama makin benci aku pada diri sendiri.
ntah apa yang aku fikirkan
tapi yang pasti ada saja yang aku rasa salah.
serba tak kena.

lagi pula bila aku dikelilingi oleh mereka-mereka yg awesome.
terasa sangat loser di situ.
mereka hebat,lancang berkata kerana mereka tahu mereka hebat.
aku pula, sendirian di tepi sudut,diam membatu kerana aku takut apa yang ku katakan 
di salah erti.
gelak tawa,kata-kata yg tidak habisan, sina-sana bersosial peduli apa.
mereka hebat.

aku suka berdiri di sudut kerana situ tiada lampu yang terang bak spotlight bak membuat show di pentas.
tiada siapa pandang,tiada siapa dengar.
bebas bukan?

pokoknya, hari mendatang ini aku mahu rupa baru.
bukan plastic surgery,mungkin benda baru.
apa-apa saja.
jgn risau, tidak mungkin jumpa aku dengan hidung yg mancung bagai.
haha
sifat aku bagaikan serigala buas itu harus diubah.
*perlu


tapi jgn risau jiwa aku tetap lama.
masih sama