Friday, February 15, 2013

lapar lapar lapar

cerita ni sudah agak basi, kalau ikut calender Mayan. 

Di satu petang yang cerah, ketika lecture literature berlangsung dengan bosannya, sampaikan aku seludup kerepek beli depan theater room makan sampai Mr Foong macam nak cungkil mata aku je.
melainkan muka sir macam hansen lee, aku sanggup duduk barisan hadapan.
takpa, jangan disalahkan takdir, muka tak se-handsome Hansen Lee

..............sambung cerita..............

selepas kelas tersebut, dengan cepat aku melangkah ke parking kereta tanpa berbual kosong dengan kawan sebagai penutup hari.
'lapar !' 'lapar !'
bertuahnya hidup, baru pagi tadi kak moon cerita pasal kedai burger paling tersedap area rumah diorang.
  burger ayam special tambah cheese 
*jatuh pengsan

dengan bangga aku parking di tepi jalan, sebab aku yakin tempat ni boleh parking. selalunya students UTAR redah je dan kereta mereka masih selamat.

dik burger ayam special satu!

datang pak polisi keluarkan kertas
acara saman-menyaman terus berlarutan
.
.
.
.
.

dik tambah satu lagi benjo!

m a r i  k i t a  r a i  h a r i  m a l a n g